Ted Demopoulos heeft twee succesvolle boeken op zijn naam staan over webloggen. Wat is voor hem het belangrijkste resultaat van webloggen? Een contract met een uitgeverij, meer uitnodigingen om tijdens congressen te spreken, meer bezoek aan zijn site? Dat heeft hij allemaal aan zijn weblog te danken. Maar volgens Demopoulos is de enorme groei van zijn netwerk het belangrijkste: "Bloggers kennen veel mensen en veel mensen kennen hen. In zaken is dat een belangrijke plus." Ben je zuinig op de webloggers in je bedrijf? Ken je hen? Kunnen ze wat voor je betekenen? Bijvoorbeeld in de werving?
Ted Demopoulos heeft twee succesvolle boeken op zijn naam staan over webloggen. Wat is voor hem het belangrijkste resultaat van webloggen?
Een contract met een uitgeverij, meer uitnodigingen om tijdens congressen te spreken, meer bezoek aan zijn site? Dat heeft hij allemaal aan zijn weblog te danken. Maar volgens Demopoulos is de enorme groei van zijn netwerk het belangrijkste: "Bloggers kennen veel mensen en veel mensen kennen hen. In zaken is dat een belangrijke plus."
Ben je zuinig op de webloggers in je bedrijf? Ken je hen? Kunnen ze wat voor je betekenen? Bijvoorbeeld in de werving?