Landmacht-campagne overladen met prijzen

De personeelswerving van de Landmacht heeft gisteren vijf Magneten gekregen voor haar 'Geschikt/Ongeschikt'-campagne. De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie reikt jaarlijks deze prijzen uit voor het meest creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie. De SJP heeft 16 Magneten uitgedeeld. De Gouden Magneet was voor de campagne van de AIVD om ICT'ers te werven (gemaakt door communicatiebureau Euro RSCG). De grote winnaar is de Koninklijk Landmacht (Publicis en Maximum) die vijf Magneten kreeg haar 'Geschikt/Ongeschikt'-campagne van de Koninklijke Landmacht. Het Universitair Medisch Centrum Utrecht (Steam) was goed voor drie keer een Magneet voor zijn 'Doe-het-zelf-dag'-uitingen. De Dienst Justitiële Inrichtingen (De PersoneelZaak) die vorig jaar met vijf Magneten nog de grote winnaar was, kreeg er dit jaar twee. De overige prijzen gingen naar Achmea (De PersoneelZaak), KPMG (De PersoneelZaak), Swift Mega Koeriers (DDB), Brandweer Amsterdam (ARA M/V) en Reed Business (Co-Unlimited). Niet voor effectiviteit De Magneet is een prijs die wordt toegekend door een vakjury van mensen uit de reclame en uitgeverijwereld. Bij de bekroningen staat dan ook niet de effectiviteit van een campagne centraal, maar de creativiteit van individuele 'uitingen' daarin. Zo zijn er magneten voor advertentiecampagnes, TV- en bioscoopreclames, posters, webvertising, evenementen/beurzen. Zie ook: het SJP-overzicht van de Gouden Magneet en de overige Magneten het overzicht van de 'Geschikt/Ongeschikt'-commercials van de Landmacht.

Vijf magneten voor 'Geschikt/Ongeschikt'-campagne van de LandmachtDe personeelswerving van de Landmacht heeft gisteren vijf Magneten gekregen voor haar 'Geschikt/Ongeschikt'-campagne. De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie reikt jaarlijks deze prijzen uit voor het meest creatieve werk in arbeidsmarktcommunicatie.

De SJP heeft 16 Magneten uitgedeeld. De Gouden Magneet was voor de campagne van de AIVD om ICT'ers te werven (gemaakt door communicatiebureau Euro RSCG).

De grote winnaar is de Koninklijk Landmacht (Publicis en Maximum) die vijf Magneten kreeg haar 'Geschikt/Ongeschikt'-campagne van de Koninklijke Landmacht. Het Universitair Medisch Centrum Utrecht (Steam) was goed voor drie keer een Magneet voor zijn 'Doe-het-zelf-dag'-uitingen. De Dienst Justitiële Inrichtingen (De PersoneelZaak) die vorig jaar met vijf Magneten nog de grote winnaar was, kreeg er dit jaar twee.
De overige prijzen gingen naar Achmea (De PersoneelZaak), KPMG (De PersoneelZaak), Swift Mega Koeriers (DDB), Brandweer Amsterdam (ARA M/V) en Reed Business (Co-Unlimited).

Niet voor effectiviteit
De Magneet is een prijs die wordt toegekend door een vakjury van mensen uit de reclame en uitgeverijwereld. Bij de bekroningen staat dan ook niet de effectiviteit van een campagne centraal, maar de creativiteit van individuele 'uitingen' daarin. Zo zijn er magneten voor advertentiecampagnes, TV- en bioscoopreclames, posters, webvertising, evenementen/beurzen.

Zie ook:
het SJP-overzicht van de Gouden Magneet en de overige Magneten
het overzicht van de 'Geschikt/Ongeschikt'-commercials van de Landmacht.

Doorsturen:

Neem een abonnement en download 459 exclusieve vakartikelen en 286 actuele HR-instrumenten!

Wilt u als HR-professional ook niks meer missen op uw vakgebied?