Sollicitanten modebranche gaan werkomgeving keuren per satelliet

Eerst kijken of de werkgever er wel een beetje trendy bij zit.

Als trendgevoelige werknemer in de modebranche ga je natuurlijk niet zo maar ergens werken. Waarom zou je bij de C&A in Gouda werken, als je in de PC Hooftstraat Gucci kunt verkopen? Vanaf nu biedt Tombok Internet Recruiting sollicitanten daarom de mogelijkheid om de nieuwe werkplek vooraf vanuit de satelliet te besnuffelen.

De recruiter koppelt op de website gedetailleerde satellietbeelden uit Google Maps aan de vacaturedatabase. Zo kunnen werkzoekenden tot in het kleinste detail zien waar hun mogelijke werkplek zich bevindt.

Tombok heeft de relatief nieuwe techniek van Google Maps gekoppeld aan de vacatures die worden vervuld voor opdrachtgevers in de modebranche. Vanuit een overzichtelijke landkaart kunnen modeprofessionals in één oogopslag zien welke opdrachtgevers vacante functies hebben en waar de betreffende vestiging is gelokaliseerd. De foto’s zijn dusdanig gedetailleerd dat de gebruiker via de zoom-functie het kantoor of de winkel waarop de vacature betrekking heeft kan zien. Op www.tombok.com is de nieuwe toepassingen te bekijken.
Doorsturen:

Neem een abonnement en download 460 exclusieve vakartikelen en 311 actuele HR-instrumenten!

Wilt u als HR-professional ook niks meer missen op uw vakgebied?