Sollicitanten zijn online het best af bij Deloitte. Op basis van een onderzoek van 350 recruitmentsites heeft Deloitte de award gewonnen voor de 'Beste Digitale Sollicitatie-ervaring' voor 2010. De prijs voor de 'Beste Digitale Sollicitatie-ervaring’ is voor de vierde keer toegekend. In het onderzoek van 350 werkgevers is niet alleen naar de recruitmentsite gekeken, maar ook naar de manier waarop werkgevers het sollicitatieproces afhandelen en hoe zij omgaan met kandidaten op sociale media zoals Hyves en LinkedIn. Integratie met sociale media Een vakjury heeft uiteindelijk de winnaar gekozen uit vijf genomineerden. Over winnaar Deloitte zegt de jury: "Deloitte is compleet in de functionaliteiten, geeft een duidelijk onderscheid in de doelgroepen en veel integratie met sociale media." Maar over de winnende site werkenbijdeloitte merkt de jury ook zuinig op dat de recruiters "goed in de gaten moeten houden wat er nog bij kan op de site". "Want het lijkt erop dat de website met de dag voller loopt qua content. Hier wordt de website niet overzichtelijker van." Ook via Twitter kun je Personeelslog volgen: Twitter.com/Personeelslog.
Sollicitanten zijn online het best af bij Deloitte.
Op basis van een onderzoek van 350 recruitmentsites heeft Deloitte de award gewonnen voor de 'Beste Digitale Sollicitatie-ervaring' voor 2010.
De prijs voor de 'Beste Digitale Sollicitatie-ervaring’ is voor de vierde keer toegekend.
In het onderzoek van 350 werkgevers is niet alleen naar de recruitmentsite gekeken, maar ook naar de manier waarop werkgevers het sollicitatieproces afhandelen en hoe zij omgaan met kandidaten op sociale media zoals Hyves en LinkedIn.
Integratie met sociale media
Een vakjury heeft uiteindelijk de winnaar gekozen uit vijf genomineerden. Over winnaar Deloitte zegt de jury: "Deloitte is compleet in de functionaliteiten, geeft een duidelijk onderscheid in de doelgroepen en veel integratie met sociale media."
Maar over de winnende site werkenbijdeloitte merkt de jury ook zuinig op dat de recruiters "goed in de gaten moeten houden wat er nog bij kan op de site". "Want het lijkt erop dat de website met de dag voller loopt qua content. Hier wordt de website niet overzichtelijker van."
Ook via Twitter kun je Personeelslog volgen: Twitter.com/Personeelslog.