Hoge rekening en schouderklopje

Reclame is nu een sexy vak. Vroeger stond dit commerciële beroep voor "vies en vunzig", zoals een minister het zou omschrijven. Uit die periode komen de schouderklopjes die de reclamemakers zichzelf graag geven. Want een hoge rekening versturen is leuk, maar zonder waardering vaart niemand wel. Het uitdelen van prijzen is inmiddels ook voor sponsors interessant geworden. En zo is er een stortvloed aan reclameprijzen ontstaan. Op 31 mei worden weer de Magneten uitgereikt. Reclamemakers van de meest creatieve arbeidsmarktcommunicatie worden dan in het zonnetje gezet. Tegenwoordig mogen we meestemmen! Voor de beste advertentie ("print-uiting" heet dat in het jargon) mogen wij - als niet-vakjury - zelf onze keuze bepalen van PCM, één van de grootste Nederlandse verkopers van bedrukt reclamepapier.

Reclame is nu een sexy vak. Vroeger stond dit commerciële beroep voor "vies en vunzig", zoals een minister het zou omschrijven. Uit die periode komen de schouderklopjes die de reclamemakers zichzelf graag geven. Want een hoge rekening versturen is leuk, maar zonder waardering vaart niemand wel.

Het uitdelen van prijzen is inmiddels ook voor sponsors interessant geworden. En zo is er een stortvloed aan reclameprijzen ontstaan. Op 31 mei worden weer de Magneten uitgereikt. Reclamemakers van de meest creatieve arbeidsmarktcommunicatie worden dan in het zonnetje gezet.
Tegenwoordig mogen we meestemmen! Voor de beste advertentie ("print-uiting" heet dat in het jargon) mogen wij - als niet-vakjury - zelf onze keuze bepalen van PCM, één van de grootste Nederlandse verkopers van bedrukt reclamepapier.

Doorsturen:

Neem een abonnement en download 456 exclusieve vakartikelen en 286 actuele HR-instrumenten!

Wilt u als HR-professional ook niks meer missen op uw vakgebied?