Masterclass arbeidsmarktcommunicatie bij nieuwe academie

Nieuwe kennis opdoen na sanering recruitmentafdelingen.

Het vak van de arbeidsmarktcommunicatie-deskundige is de afgelopen jaren nauwelijks ontwikkeld. Door de lage economische groei, waren er nauwelijks vacatures. Veel recruitmentafdelingen zijn dan ook gesaneerd. Gevolg is dat veel specifieke kennis is verdwenen. Reden voor arbeidsmarktcommunicatie-website amcinfo.nl en arbeidsmarktcommunicatie-adviesbureau Intelligence Group om de AMC Academie op te richten.

Drijvende krachten achter het initiatief zijn Geert-Jan Waasdorp, directeur van Intelligence Group en Martijn Hemminga, initiator en hoofdredacteur van Amcinfo.nl.

Nu de arbeidsmarkt weer aantrekt, blijkt er opnieuw behoefte aan actuele kennis over het vak. Met masterclasses op de nieuwe academie, willen de initiatiefnemers tegemoet komen aan die vraag. Doel van de academie is om het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie door te ontwikkelen en tot een brede kennisoverdracht te komen tussen werkgevers, reclamebureaus en mediapartners.

De AMC Academie ( www.amc-academie.nl ) biedt voorlopig drie masterclasses aan op gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Elke masterclass heeft een eigen thema, van kennismaking met de grondprincipes van arbeidsmarktcommunicatie tot en met de strategische rol van arbeidsmarktcommunicatie binnen een organisatie. In iedere masterclass komt zowel theorie als praktijk aan bod. Zo geven professionals uit het werkveld een gastcollege in iedere masterclass.
Doorsturen:

Neem een abonnement en download 460 exclusieve vakartikelen en 311 actuele HR-instrumenten!

Wilt u als HR-professional ook niks meer missen op uw vakgebied?