Randstad: Second Life terugverdiend met publiciteit

Uitzendbureau Randstad heeft zijn investeringen (€ 80.000) in de virtuele wereld Second Life terugverdiend dankzij de gratis publiciteit. Overigens heeft de virtuele vestiging Randstad niet veel kandidaten opgeleverd. Dat meldt vaksite Flexmarkt. "Gemeten in publiciteit hebben we onze investering eruit, in aantallen kandidaten is dat de vraag. Het zijn nog niet de aantallen die wij zouden willen. We moeten het vooral hebben van de toevallige passanten die we normaal niet zo snel zouden bereiken", aldus Maurik Griep, directeur werving en selectie van Randstad. Ben benieuwd hoe lang Randstad nog zijn virtuele vestiging openhoudt nu de Second Life-hype voorbij is.

Uitzendbureau Randstad heeft zijn investeringen (€ 80.000) in de virtuele wereld Second Life terugverdiend dankzij de gratis publiciteit. Overigens heeft de virtuele vestiging Randstad niet veel kandidaten opgeleverd. Dat meldt vaksite Flexmarkt.

"Gemeten in publiciteit hebben we onze investering eruit, in aantallen kandidaten is dat de vraag. Het zijn nog niet de aantallen die wij zouden willen. We moeten het vooral hebben van de toevallige passanten die we normaal niet zo snel zouden bereiken", aldus Maurik Griep, directeur werving en selectie van Randstad.

Ben benieuwd hoe lang Randstad nog zijn virtuele vestiging openhoudt nu de Second Life-hype voorbij is.

Doorsturen:

Neem een abonnement en download 447 exclusieve vakartikelen en 302 actuele HR-instrumenten!

Wilt u als HR-professional ook niks meer missen op uw vakgebied?