Star Crew voor loopbaan-makeover

De kijkers naar de voetbalwedstrijd Nederland - Luxemburg zullen gisteren langs het veld de reclameborden hebben gezien van Star Crew. Centraal in deze campagne van uitzendbureau Adecco staat de nooit uitgekomen carrièredroom. De afgelopen twee weken heeft het uitzendbureau via radio, posters op de straat en internet potentiële kandidaten opgeroepen om zich via een speciale actiesite in te schrijven voor Star Crew. Ter afsluiting van deze campagne hebben Adecco-medewerkers gisteravond in De Kuip supporters benaderd om hen een kans te geven hun droombaan te verwezenlijken. Met Star Crew kunnen werknemers een carrière make-over winnen die als real life soap wordt uitgezonden op internet. Tijdens deze make-over wordt de kandidaat onder handen genomen door een team van specialisten op het gebied van business, styling en mental fitness. Hiermee krijgt de kandidaat de begeleiding en know-how om zijn carrièredroom te verwezenlijken. Voor Adecco levert de actie niet alleen publiciteit op, maar mogelijk ook duizenden kandidaten. Want wie zich inschrijft in de hoop een internet-soapie te worden, moet ook zijn CV insturen en geeft Star Crew ("empowered by Adecco") toestemming hem te benaderen met een baan.

Star Crew-campagne van AdeccoDe kijkers naar de voetbalwedstrijd Nederland - Luxemburg zullen gisteren langs het veld de reclameborden hebben gezien van Star Crew. Centraal in deze campagne van uitzendbureau Adecco staat de nooit uitgekomen carrièredroom.

De afgelopen twee weken heeft het uitzendbureau via radio, posters op de straat en internet potentiële kandidaten opgeroepen om zich via een speciale actiesite in te schrijven voor Star Crew. Ter afsluiting van deze campagne hebben Adecco-medewerkers gisteravond in De Kuip supporters benaderd om hen een kans te geven hun droombaan te verwezenlijken.
Met Star Crew kunnen werknemers een carrière make-over winnen die als real life soap wordt uitgezonden op internet. Tijdens deze make-over wordt de kandidaat onder handen genomen door een team van specialisten op het gebied van business, styling en mental fitness. Hiermee krijgt de kandidaat de begeleiding en know-how om zijn carrièredroom te verwezenlijken.

Voor Adecco levert de actie niet alleen publiciteit op, maar mogelijk ook duizenden kandidaten. Want wie zich inschrijft in de hoop een internet-soapie te worden, moet ook zijn CV insturen en geeft Star Crew ("empowered by Adecco") toestemming hem te benaderen met een baan.

Doorsturen:

Neem een abonnement en download 447 exclusieve vakartikelen en 302 actuele HR-instrumenten!

Wilt u als HR-professional ook niks meer missen op uw vakgebied?