De opvallende recruitmentcampagne van de AIVD ("The ICT Job") heeft een Zilveren SpinAward gewonnen. De inlichtingendienst had deze campagne opgezet om binnen een jaar 60 ICT-vacatures te vervullen. Opdrachtgever AIVD en de reclamebureaus Euro RSCG en Rhinofly kregen de prijs voor de vernieuwende inzet van internet, mobiele telefoon en andere middelen in de arbeidsmarktcommunicatie. "Een spraakmakende case voor een doorgaans zeer zwijgzame opdrachtgever. Van deze onbekendheid is op slimme wijze gebruik gemaakt om te prikkelen en te teasen", aldus het juryrapport. Op de site van Rhinofly is een presentatie te zien van de AIVD-campagne. Helaas meldt deze showcase niet of de wervingsdoelstelling inmiddels helemaal is gerealiseerd.
De opvallende recruitmentcampagne van de AIVD ("The ICT Job") heeft een Zilveren SpinAward gewonnen. De inlichtingendienst had deze campagne opgezet om binnen een jaar 60 ICT-vacatures te vervullen.
Opdrachtgever AIVD en de reclamebureaus Euro RSCG en Rhinofly kregen de prijs voor de vernieuwende inzet van internet, mobiele telefoon en andere middelen in de arbeidsmarktcommunicatie. "Een spraakmakende case voor een doorgaans zeer zwijgzame opdrachtgever. Van deze onbekendheid is op slimme wijze gebruik gemaakt om te prikkelen en te teasen", aldus het juryrapport.
Op de site van Rhinofly is een presentatie te zien van de AIVD-campagne. Helaas meldt deze showcase niet of de wervingsdoelstelling inmiddels helemaal is gerealiseerd.