Vier recruitmentcampagnes genomineerd voor prijs

Het wervingswereldje staat bol van de prijzen. Vaak worden deze uitgereikt uit commerciële motieven, bijvoorbeeld om publiciteit te genereren voor een duur congres. Met de nieuwe Publieksprijs Succesvol werven gaat congresorganisator Reed Business nog een stapje verder. Voor de Publieksprijs Succesvol werven zijn vier recruitmentcampagnes genomineerd: 1. 'Glazenwassers actie Quit And Join Us' van TBWA/NEBOKO 2. 'De Ovhwhvtdavtlewzuov' van Staffplanning 3. Itafstuderen.com van Infosupport 4. 'Maak jij straks naam?' van Reed Business De meest opvallende nominatie is nog wel die van Reed Business, die als congresorganisator de prijs uitlooft. Een bedrijf dat een prijs instelt en zichzelf hiervoor voordraagt, heeft in ieder geval lef. Dat moet beloond worden. Help Reed Business aan de felbegeerde eigen prijs en kies voor 'Maak jij straks naam?'

Het wervingswereldje staat bol van de prijzen. Vaak worden deze uitgereikt uit commerciële motieven, bijvoorbeeld om publiciteit te genereren voor een duur congres. Met de nieuwe Publieksprijs Succesvol werven gaat congresorganisator Reed Business nog een stapje verder.

Voor de Publieksprijs Succesvol werven zijn vier recruitmentcampagnes genomineerd:
1. 'Glazenwassers actie Quit And Join Us' van TBWA/NEBOKO
2. 'De Ovhwhvtdavtlewzuov' van Staffplanning
3. Itafstuderen.com van Infosupport
4. 'Maak jij straks naam?' van Reed Business

De meest opvallende nominatie is nog wel die van Reed Business, die als congresorganisator de prijs uitlooft.

Een bedrijf dat een prijs instelt en zichzelf hiervoor voordraagt, heeft in ieder geval lef. Dat moet beloond worden. Help Reed Business aan de felbegeerde eigen prijs en kies voor 'Maak jij straks naam?'

Doorsturen:

Neem een abonnement en download 466 exclusieve vakartikelen en 288 actuele HR-instrumenten!

Wilt u als HR-professional ook niks meer missen op uw vakgebied?