"Hoe ziet jouw ideale baan eruit?", is de titel van een reclamemail, die ik gisteren via Managersonline heb ontvangen. "Werken bij een bank waar het gebeurt. Alsof de zon altijd schijnt", meldt het mailtje vrolijk. Afzender: ABN Amro. Met zo'n zonnig mailtje zou je bijna vergeten dat het slecht gaat met de financiële sector, dat ABN Amro zelfstandig niet meer kon voortbestaan en dat ook Fortis, de nieuwe eigenaar van ABN Amro, juist door de overname in zwaar weer is terecht gekomen. Mikken de recruiters van ABN Amro op kandidaten die het financiële nieuws niet bijhouden?
"Hoe ziet jouw ideale baan eruit?", is de titel van een reclamemail, die ik gisteren via Managersonline heb ontvangen.
"Werken bij een bank waar het gebeurt. Alsof de zon altijd schijnt", meldt het mailtje vrolijk. Afzender: ABN Amro.
Met zo'n zonnig mailtje zou je bijna vergeten dat het slecht gaat met de financiële sector, dat ABN Amro zelfstandig niet meer kon voortbestaan en dat ook Fortis, de nieuwe eigenaar van ABN Amro, juist door de overname in zwaar weer is terecht gekomen.
Mikken de recruiters van ABN Amro op kandidaten die het financiële nieuws niet bijhouden?