Het Belgisch reclamebureau So Nice, gespecialiseerd in het genereren van publiciteit rondom merken en producten ("buzz"), laat het publiek via internet kiezen welke werknemer ontslagen moet worden. Wie mag zijn/haar bureau opruimen: Alex, Jérome, Jean Seb, Hélene, Patrick, Sébastien, Nico of toch Martin? "Als er één sector is die de crisis zeker zal voelen, dan is het de onze", schrijft het reclamebureau So Nice op zijn website You choose We fire. "En bij So Nice zullen we jammer genoeg de daad bij het woord moeten voegen. Eind januari 2009 zal één van onze medewerkers andere oorden moeten opzoeken." Zelf niet kiezen Omdat het "stuk voor stuk medewerkers uit de duizend zijn", zegt het bureau zelf geen keus te kunnen maken. Op basis van een portretje van elke medewerker met sterke en zwakke punten kan het publiek kiezen wie moet vertrekken. Zal deze buzz-actie So Nice aan nieuwe business helpen?
Het Belgisch reclamebureau So Nice, gespecialiseerd in het genereren van publiciteit rondom merken en producten ("buzz"), laat het publiek via internet kiezen welke werknemer ontslagen moet worden.
Wie mag zijn/haar bureau opruimen: Alex, Jérome, Jean Seb, Hélene, Patrick, Sébastien, Nico of toch Martin?
"Als er één sector is die de crisis zeker zal voelen, dan is het de onze", schrijft het reclamebureau So Nice op zijn website You choose We fire. "En bij So Nice zullen we jammer genoeg de daad bij het woord moeten voegen. Eind januari 2009 zal één van onze medewerkers andere oorden moeten opzoeken."
Zelf niet kiezen
Omdat het "stuk voor stuk medewerkers uit de duizend zijn", zegt het bureau zelf geen keus te kunnen maken. Op basis van een portretje van elke medewerker met sterke en zwakke punten kan het publiek kiezen wie moet vertrekken.
Zal deze buzz-actie So Nice aan nieuwe business helpen?